Sunday, July 10, 2011

Jom bercamping!

Ni la aktiviti dua Hero Malaya aku hujung minggu gini. Bercamping uolls. Kalau kat kampung ni, kompem masuk longkang panjat pokok bagai. Itu pun kalau ada geng la. Kalau takde geng tak jadi gak. Macam best je nengok Hero Malaya aku lepak dalam khemah. Siap ngan toto pastu layan air buah kundur ngan botol beb! Lalok punya! Seb baik khemah kecik. Kalo tak, ngan mak budak ni pun masuk sama join. Petang-petang gini, redup dan ditiup angin. Perghhh...boleh lena dibuatnya!




3 comments:

elle labelle said...

fuhm best tu!! aku kt rmh ni pun mandom je, kuyu rasa mata saat-saat mendung ni....

Cik Mek said...

Smalam mendung berarak kelabu. Angin dingin. Pagi ni nak mandi pun sojuk, macam air perigi lak rasanya.

elle labelle said...

aku dok teringat la budok 2org dalam khemoh ni.. best giler rasa///aku nk tunjuk ke budok2 ni takut pulok hahahaha.... takut nok jugop!!

Post a Comment