Saturday, April 16, 2016

INTAN Sarawak

Pergghh... Lama gila blog ni sunyi sepi. Mana mood ni?!! Ke laut biru hijau mana ntah. Takpe-takpe. Ehem, ehem! Sempena bulan Rejab yang mulia ni, mohle kita ceria-ceriakan blog kita ni balikye. Untuk rujukan dan kenangan sendiri jugak, khen. 

Let's start! Alkisahnya, awal tahun aritu saya ada apply satu kursus ni..kat INTAN Sarawak. Ni kali kedua berkursus di sini. First time was last year pada bulan Julai. Kali ni saya apply "Bengkel Kemahiran Menangani Karenah Pelanggan di Tempat Kerja." Haa...kelas ko! Tajuk memang best especially untuk front liner yang sentiasa berhadapan ngan customer. Maklumlah, pelanggan ni datangnya dengan macam-macam style. Ada yang mesra alam, ada yang serius, ada yang tak semena-mena nak marah je manjang keja dia. Dalam course ni dia ajar kita how to handle those kind of customers.  Penceramah dia pun best! En. Mohd Syafiq Anas bin Abdullah. Sempoi je.. Kalau you olls nak tahu, sila apply eh.

Kat INTAN Sarawak memang best. Bilik memang hotel punya style. Selesa beb! Last year pergi banyak lagi bangunan yang under construction. Kali ni datang, semua dah siap. Makan pun best-best tau kat INTAN ni. Last year pergi, masa hari pendaftaran tak disediakan makanan. Manalah kita nak tahu takde makan kan. So malam tu memang kelaparan. This time datang, saya beli siap-siap bekalan. Tapau Mc'D je kat airport. Sekali masa register bilik, staff INTAN bagi tau makanan ada disediakan. Wow, itu satu penambahbaikan yang telah diambil oleh pihak INTAN! Syabas! Tapi, kita tak turun makanla sebab dah tapau Mc'D. Huhuhu..

Naaa...cantikkan? Selesa

 TV ada, PC pun ada. Nak update blog dalam tu pun boleh. Miahahaha

Siap ngan towel. Saya haritu memang tak bawak towel pun. Pakai yang INTAN punya.



So far, itu jelah yang nak dikongsikan dengan you olls semua. Mana yang nak apply tu boleh cecepat terjah INTAN punya website ok. 

 Sempoi je. Memang best! 

Yeay! Tamat kursus sudah

0 comments:

Post a Comment