Monday, February 21, 2011

Aku nak jugak!!

Orang lain berblogging aku pun sebok nak jugak!! Hambek la!! Konon nak ade my own e-world and share it with the world wide la sangat... Ketuk!! Taknak dicap sebagai ketinggalan zaman..huhu. Yeke?? Yela! At least kalau orang tanya aku..aku leh jawab dengan kembang lobang idungnye aku pun ade gak!! Jangan tak berhapdate blog ko ni sudah! Angan-angan tinggi beb! Nak dapat duit ngan berblog! Ade ke orang nak jengah blog aku ni pastu link linkkan kat blog dorang? Kalau ada, wah..glamour mak, nyah!! Hehehe..hampeh lagi! Lom apa2 koya (koya = khayal = prasan) lebih! Tapi aku rasa ok jugak ade blog ni..aku kat opis bukan buat mende pun! Haha, kantoi! Nampak nau aku makan gaji buta! Eleh..korang jeles la tu? Huh, ade aku kesah..?? Gasak ko la nak jealous! Tak kuasa mak nak layan! Wonggeh bebeh, apa pun aku rasa blog aku ni is a free place for me to speak out whatever yang terbuku di hati suci ku ini! Aww!!

0 comments:

Post a Comment