Wednesday, December 26, 2012

I need massage!

Balik kerja hari ni rasa penatttttt sesangat. Rasa lenguh satu badan, sakit-sakit belakang. Hadeh...time-time ni lah rasa nak panggil orang tukang urut kasi picit. Ouuhhh, mesti best bangat!! Tapi nak buat macam mana, dah pukul sebelas malam dah ni. Orang ngurut pun dah lena dah. Dan dan pulak iklan kat TV kasik cucuk angin. Boleh pulak gi tayang iklan kosi ni...lagi bikin sakit hati...macam tau-tau je tengah lenguh-lenguh badan. Huh!



Gintell Octopus Massage Chair. Macam best.


Tengok tu, siap boleh baring 230 degree lagi, konon-konon macam buat Thai stretch tu. Perghh, nikmat! Ini kompem lena siap pakej berdengkur! Masukkan dalam wishlist?? Ahahahaha...pengsan dik non! Belas-belas riban tu..tertiarap kak kiah ko nak bayor! Hehehe, okla..nak masuk tidur dulu, mana tau kut boleh termimpi duk atas kosi ni. Dalam mimpi pun boleh la...dapat juga merasa. Hehe, take care and sweet dream you all. Wassalam.


1 comments:

Miz Elle said...

Masuk RM5 buleh 15 minit kat Arena Bowling Alamanda dgn kat ERL Sentral.. ngah ngeh ngehh....

Post a Comment