Tuesday, April 1, 2014

Skim Ansuran Get Clean Water Pitcher

Yuhuuu kawan-kawan. Saya rasa seronok betul dapat share segala kebaikan Get Clean Water Pitcher ni dengan semua. Saya rasa, setiap rumah kena ada satu penapis air ni. Serius! Tambah-tambah lagi sekarang ni  musim air kena catu. Kadang air yang dapat tu, Allahuakbar..berbau dan berminyak! 

Ada sorang kawan ni berminat sangat nak miliki Get Clean Water Pitcher. Tapi katanya, mengenangkan nak membayor RM460 sedebuk tu dia tak larat. Tapi kesedaran nak dapatkan air bersih lagi sihat tu sangat tinggi. Siap bagi tahu saya, sekarang dah was-was pulak nak minum air masak lepas baca entri saya mengenai Get Clean Water Pitcher sebelum ni. Dah pulak! Hehehe. Maka saya dengan berbesar hati nak buat konsep main kutu. Ada sesiap yang berminat? Saya akan buat 2 pilihan. Group A main selama 3 bulan. Group B kita main 2 bulan. Tak payah lama-lama. Kang kempunan orang turn last tu nak dapatkan penapis air hebat ni. Hehehe.

Kepada sesiapa yang berminat, boleh email saya, diyana_atan@yahoo.com.my. Atau call/sms/whatsapp saya, Diyana 019-697 6889. Atau boleh PM saya kat FB: Diyana Atan (klik). 


0 comments:

Post a Comment