Thursday, September 25, 2014

Meal Shakes: Anak Sihat, Ibu Gembira

Yuhuu mommy gorgeous semua! Masih tercari-cari supplement untuk anak-anak tersayang? Meh nak bagi tau berita baik untuk mommy-mommy semua. Bulan September ni, Shaklee Malaysia buat promosi Mealshakes. Kalau Mommy beli 3 canister, mommy akan dapat 4 canister! Jimat RM131 tu!! Tapi untuk beli Meal Shakes promo ni, mommy kena beli melalui pengedar sah Shaklee sahaja. Saya la tu! Hehehe. Apa Meal Shakes ni ye?


Meal Shakes ni ialah multivitamin dalam bentuk serbuk. Jadi, senanglah nak bagi multivitamin kat anak-anak kan? Tak perlu telan pil atau pun kunyah. Just bancuh je dalam susu atau minuman kegemaran mereka. Rasanya sedap, berbau vailla. Harum je kalau buka canister tu. 

Bagi saya multivitamin ni perlu untuk anak-anak sebab pengambilan makanan harian mereka masih tidak seimbang. Lebih-lebih lagi kalau anak-anak yang memilih. Tak suka sayur, nak ayam je. Suka makan jajan. (Yang ni tolonglah larang. Kalau boleh jangan bagi peluang mereka makan jajan. Banyak yang tak elok. Please mommy!) Jadi, mereka kurang mendapat khasiat yang secukupnya. Di bawah ni saya senaraikan 7 sebab mengapa mommy perlu pertimbangkan Meal Shakes untuk anak-anak.




Pengalaman saya dengan Mealshakes saya kongsikan di bawah ni.  


Yes, Meal Shakes berkesan untuk tingkatkan sistem imun anak saya yang sering demam dan selsema. Alhamdulillah. Saya kongsikan lagi beberapa testimoni kawan-kawan rapat saya yang berpuas hati dengan Meal Shakes.




Actually Meal Shakes ni bukan sahaja untuk anak-anak yang berusia setahun keatas (bayi di bawah usia setahun tidak sesuai mengambil apa-apa supplement), tetapi ianya sesuai untuk semua. Pendek kata, satu famili boleh consume Meal Shakes. Mereka yang...
  • nak cantik
  • nak sihat
  • kurang selera makan
  • terlalu kurus
  • selalu sembelit
  • mengalami masalah ekzema
  • sering demam
...adalah sangat-sangat digalakkan mencuba Meal Shakes. 

Ini antara sebab mengapa anak saya, Iman sukakan Meal Shakes.


Apa tunggu lagi, Jangan lengah-lengah dah. Berikan yang terbaik sekarang untuk anak-anak. Dah beli nanti, contact saya untuk konsultasi secara percuma. (^_^)





Untuk sebarang pertanyaan juga pembelian, hubungi:
Diyana Atan
019-6976889

COD di kawasan:
Taman Puncak Jalil, Equine Park, Lestari Perdana, Putrajaya
KLIA & KLIA2

0 comments:

Post a Comment