Thursday, September 11, 2014

Shaklee Collagen Powder: Sumber Collagen terbaik

Yuhhuu...teruja tak dengan promosi Shaklee bulan September ni? Ada promosi Collagen dan juga Meal Shakes! Mak cantik, anak sihat kekdahnya. Menarikkan? Jom, nak cerita sikit pasal Shaklee Collagen Powder (SCP) ni. 

SCP yang hebat ni menjadikan sisik ikan merah (Red Snapper Scale - RSS) sebagai ramuan utamanya. Korang tahu tak, rasanya hanya Shaklee je yang bagitau terus terang, kolagen dia dari sumber sisik ikan merah. Kalau anda semua perasan, yang lain-lain tu stakat bagitau kolagen dia dari sumber "marine" je. Sumber marine tu dari jenis apa, tidak diberitahu pula. See.? Nampak tak keikhlasan dan kejujuran Shaklee dalam menghasilkan produk? Always safe, always natural and always work! Always tell you the truth! 



Sisik ikan merah (Red Snapper Scale - RSS) adalah sumber kolagen premium kerana ia merupakan sumber kolagen yang tahan lasak.


Kenapa kita perlukan kolagen yang tahan lasak?

Kerana kolagen adalah tisu yang mudah rosak dan kendur akibat tindakan tekanan dan bahan kimia. Kolagen yang baik adalah kolagen yang mampu menahan tekanan dan mempunyai daya elastik yang tinggi. Sebab tulah Shaklee pilih ikan merah ni sebagai formula istimewanya kerana ikan merah merupakan satu-satunya ikan yang boleh hidup dalam kedalaman sehingga 5000m di bawah paras laut dan pada keadaan bertekanan tinggi! Ini menunjukkan sisik ikan merah ni sangat kuat menahan tekanan tinggi dan juga merupakan sumber kolagen yang sangat lasak. Selain dari dapat menahan tekanan sehingga 20 paun, ikan merah yang hidup di lautan dalam juga menjadikannya ikan yang 'bersih', jauh dari sebarang pencemaran. 



Apa yang menyebabkan SCP sangat istimewa dan lain dari yang lain ialah ia di tambah lagi dengan 7 ramuan hebat yang lain. 




1. Ekstrak biji Camellia Japonica - kaya dengan asid oleik untuk meningkatkan kelembapan kulit. Juga merupakan antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

2. Ekstrak Pfaffia - Juga dikenali sebagai Ginseng Brazil. Ia merupakan synergy kepada Camellia Japonica bilamana bergabung akan membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Asid ini memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembab dan licin.

3. Elastin dari Kolagen Ikan - Memelihara kulit, menjadi fleksibel dan tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik.

4. Ekstrak Kekerang - sumber glukosamin untuk penghasilan cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

5. Lactobacillus Acidophilus - untuk mengingkatkan penyerapan SCP dalam usus kecil

6. Vitamin C - menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit 

7. Vitamin B - meningkatkan metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen. 


SCP memang berbaloi untuk dimiliki kerana ia bakal membuatkan anda mengalami perubahan seperti:
  • kulit yang lembab dan anjal
  • kulit yang cerah, flawless dan glowing
  • mengurangkan parut
  • menjadikan kuku dan rambut lebih kuat dan sihat
  • mengurangkan sakit sendi
  • memperbaiki penglihatan

Jadi, apa yang anda tangguhkan lagi? Jom sihat dan cantik secara selamat dengan Shaklee. Bulan ni untung sangat kalau anda borong SCP ni. Boleh buat stok 3 bulan berturut-turut.

Beli 6 kotak dapat 1 kotak secara PERCUMA bernilai RM298.
Dengan pembelian promosi 6 kotak SCP, anda layak mendapat keahlian secara PERCUMA
Juga, anda akan mendapat BONUS TUNAI pada bulan berikutnya.

Sangat BESTTT lagi BERBALOII!! Tapi kalau anda nak cuba sekotak dulu pun boleh je. Jangan segan silu, contact saya ya.


Untuk sebarang pertanyaan juga pembelian, hubungi:
Diyana Atan
019-6976889

COD di kawasan:
Taman Puncak Jalil, Equine Park, Lestari Perdana, Putrajaya
KLIA & KLIA2

0 comments:

Post a Comment