Wednesday, April 18, 2012

STUDY!! STUDY!!

Please la encik Mood! Kenapa anda datang begitu lewat sekali. Bila Encik Mood dah datang, baru saya tahu banyaknye lagi yang saya belum tahu! Semput napas nak study nih. Study group pulak sampai tiga empai jam sehari. Sampai naik juling mata mengadap PC and lappy. Kecut perut. Tarikh exam makin dekat. Hatoii! Saya akan menghadapi peperiksaan tidak lama lagi kawan-kawan. Doakan saya berjaya!



 
...Review skit subject exam saya...


Jakarta terbahagi kepada lima wilayah. Iaitu Jakarta Pusat, Jakarta Utara, Jakarta Selatan, Jakarta Timur dan Jakarta Barat. Hot spot adalah di Jakarta Pusat. Begitu juga dengan Jakarta Selatan yang terletaknya banyak bangunan pencakar lagit dan moden, manakala Jakarta Barat terletaknya Kota Tua yang banyak binaan bangunan-bangunan lama. (errkk...paper apa nak amik ni? Sejarah ke?) Berikut adalah perincian mengenai subjek peperiksaan saya.



Date : 28 - 31 Mei 2011
Time : 8am till 11pm
Subject : Shopping
Examination hall : JAKARTA and BANDUNG

 Hehehehe

0 comments:

Post a Comment