Thursday, March 24, 2011

Ayoyo..lupa nama!!

Apa reaksi uolls bila terjumpa atau terserempak dengan orang yang uolls cam muka dia tapi uolls tak ingat nama dia..? Hehe..Alkisahnye, ari Selasa aritu ade pasar malam kat Putrajaya ni, round punye round punye round terserempak ngan awek ni. Dia senyum kat aku. Ayoo!! Aku cam muke dia..tapi, kat mana ek jumpe..? Apa nama dia..? Grr..dalam ati janganla awek ni tegur aku..mampos..

Dia: Eh, awak! Diyana kan..??
Aku: Ehehe..awak! Sehat? Pekabo skarang? (sambil salam, peluk n laga2 pipi)
Dia: Sihat! Duk Presint brapa..?
Aku: (sambil duk ngingat nama dia ngan muke macam kerang busuk...Ya Allah, apsal lupe bebenor nih!!!!) Owh, saya duk luar..kat Equine
Dia: Jauh tu..anak ke..? (sambil cuit pipi gebu Naim)
Aku: Ha'ah..okla awak, nak gerak dulu. Anak yang sorang lagi lom amik kat nursery. Gerak dulu eh. Bye (salam lagi..tapi dalam ati duk tercari2 lagi..sapa la nama awek ni, cam maner dia kenal aku..kat mana kenal..)

Sumpah aku blur giler! Muka cam..tapi nama lupa. Kat mana jumper pun aku blur..Tua benor dah aku ni!  Saje je aku kasik cecepat perbualan tu tamat. Kang buatnye dia tanya lelebih aku tak ingat?? Alolo..rasa bersalah pulak. Yela, awek tu siap ingat nama aku. Aku nama dia pun tak ingat. Huhu..sorry la awak ye. Kalau uolls di situasi aku tadi, apa reaksi uolls...?? 

0 comments:

Post a Comment