Friday, March 11, 2011

Fly Away


Argghhh!!! Esok sudah mau fly fly away..tapi satu mende pun blom packing!! Yang parah pitih tak tukor lagi!!! Nasib baik flight petang. Sempatla aku kemas skit2 apa yang patut. Anak-anak pun aku eksport balik Besut. Wohoho, honeymoon la aku ngan Mr.Peja. Seminggu berdua-duaan! Mana tahu kut2 ujung tahun ni Naiman dapat adik baru! Muakakaka. Busy betul lately..sampai umah slalu je pukul 8 malam. Kerja gaya macam ngalahkan jusa wokey! Muakakaka. Sian si Iman, asyikla mengOTkan diri kat nursery. Huhu, mintak maafye anakanda. Bonda mencari rezeki yang halal buat kita sekeluarga. Apa pun esok yang pasti kene gerak-gerak khas awal dari rumah. Tak mau kejadian ngeri lalu berulang kembali. (sila rujuk entry Saigon) Kena awal demi menjamin keselamatan ummah! Mr. Peja dah sound awal2.

Mr. Peja: Esok takde makne nak ngadap citer Oscar's Oasis ye yang..kene sampai awal kat airport..

Sila jangan jealous sebab saya memang Oscar's Oasis addicted!! Citer tu start kul doblas tengahari, Mr.Peja nak gerak dari umah pukul doblas la..flight kul 3.35pm. Macam la umah tu jauh nau dari airport. Equine Park ke LCCT tengah jam je laling oii. Aiseh..lama la lepaking kat airport. Korang pernah layan tak si Oscar ni?? Huhu, best woo!! Aku ngan Naim sama naik gelak! Nak tengok rupa si Oscar tu macam mana..?? Sungguh kiut uolls!!

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Taddaa!!! Si kiut miut..Oscar!!

0 comments:

Post a Comment