Monday, January 21, 2013

I am SHAKLEE Independent Distributor



Diyana Atan
ID: 891121

Muahehehe. Akhirnya! Setelah sekian lama (takde la lama sangat, baru je pun) menggunakan produk Shaklee, akhirnya daku sah dan confirmed manjadi Shaklee Independent Distributor. Nasib la korang lepas ni, baca blog saya banyak akan diupdate pasal produk Shaklee. Hehehe. Sharing is caring kan? Macam mana boleh tergerak hati nak join Shaklee ni? Sebab, saya dah rasa sendiri khasiat dan kebaikannya. Dari pengalaman sendiri, maka saya confident untuk introduce produk ni kepada kawan-kawan.

Bermula dengan memberikan Meal Shakes pada Iman terutamanya, saya mula jatuh chenta dengan Shaklee. Bagi Iman Meal Shakes bukan sebab nak suruh dia makan banyak sebab alhamdulillah, Iman bukan picky eater. Tapi saya bagi Iman Meal Shakes sebab antibody dia tak kuat sangat walaupun Iman menyusu badan 100%. Mungkin sebab dia duk kat nursery kot, makan sama-sama, tidur sama-sama, main sama-sama dengan kawan-kawan yang mungkin tengah selsema or demam, jadi dia pun mudah dijangkiti. Alhamdulillah, lepas consume Meal Shakes, demam dan selsema or batuk SANGAT JARANG hinggap kat Iman. 


Sebab untuk anda jatuh chenta sama Meal Shakes

Kemudian, produk kedua yang saya amik ialah Energy Soy Protein (ESP). Ambil ESP sebab masa tu baru tau pregnant dan saya mengalami loya-loya dan mual. Tak muntah, cuma mual dan loya tu buat saya tak selesa. Alhamdulillah, bila consume ESP tu mual dan loya sangat berkurangan. Ni pengalaman saya sendirila. Lain orang, lain ceritanya kan? Yang lagi best, bila ESP + Vitamin C memang sangat perasan kulit muka jadi makin glowing dan gebus!  Tapi sekarang berasa sangat sedih sebab stok Vitamin C dah nyawa-nyawa ikan. Stock kat HQ bulan 4 nanti baru ada balik. Memang laku sesangat Vitamin C ni. Kali ni kalo ada stock kat HQ harus rembat lebih dari 2 botol! Lagi, bila minum ESP perut rasa kenyang. Sesuai sangatla kalau kawan-kawan nak diet. Lagi, parut-parut jerawat makin berkurang. Lagi, parut stretch marks pun makin pudar. Lagi, celah-celah peha makin memutih.Lagi..banyak lagi la!! Yang saya nyatakan tu antara kesan positif yang terjadi pada saya! Muahaha


ESP merupakan produk HOT SELLER Shaklee tau! Memang hot sangat sebab khasiat dia pun memang dabomb!! 

Bagi kawan-kawan yang nak turut serta merasai kebaikan dan kehebatan produk SHAKLEE ni, jangan segan jangan silu, boleh leave a comment, terjah FB saya or boleh WhatsApp di talian 017 645 3868 atau BBM je di 21FD01FF. Ok, wassalam and take care. Next entry kita cerita lagi ye. Muahehehe.



2 comments:

Deanna Jaafar said...

selamat datang dalam keluarga Shaklee :)
Kisah Saya & Shaklee

Cik Mek said...

Hehehe..terima kasih Deanna Aris :-)

Post a Comment