Tuesday, May 17, 2011

Aquaria KLCC

Selamat Hari Wesak kepada seluruh warga tanahair yang meraikan. Maka, Malaysia cuti lagi untuk kesekian kalinya. Hip hip hoorey!!! Mak suka nyah! I like! Cuti-cuti camgini boleh la mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan yang memang dah erat pun. Hari ni kami terjah Aquaria, bawak Naim dan Iman ronda2 tengok pish (bak kata si Iman). Tak sesia spent duit untuk anak2 bila tengok mereka sexcited excited dan terhuja. Rasa sungguh berbaloi, nak nak si Iman, terhendap2 depan akuarium. Tekun nengok ikan berenang2. Terserlah kejakunan ko Iman. Harga tiketnya kalau ikutkan aku memang aku tak nak masuk. Baik aku layan cerita Kongsi. Tapi Mr.Peja la beria nak sangat p Aquaria. Dari minggu lepas lagi merengek ajak pegi. Ini bapak yang lebih dari anak nak nengok pish. Muakekeke. Meh skodeng rege tiket. Nak maklumat lanjut pasal Aquaria, klik SINI.


priceincreasecontent
*Aquaria KLCC have the right to change the ticket price without prior notice.


  Adult : 13 Years and above
  Child : 3 Years and above
  Senior citizens : 60 Years and above
  Infants : FREE (Below 3 years old)

Dah ade orang bermurah hati nak blanje kan, gue ikutkan aje dong! (tetiba cakap Indon ni sebab duk kemaruk tengok tiket AA gi Padang RM40 je wei!! Grrrrrr). Konon aku memula jual mahal taknak masuk Aquaria, skali aku yang lebih jakun dari Iman. Muakeke. Sronok uolls. Aku terhuja tengok ikan Piranha!

Camgini rupanya Piranha. Dapat tengok live depan mata. Nampak luaran lebih kureng ikan bawal je..kih kih kih


Ade feeding time lagi uolls! Tapi kami tak sempat tengok pun sebab pegi awal sangat.


 Muka jakun tengok pish


Ni plak muke kegerunan nengok Piranha

Jom layan gambor lagi

 Payah tul nak amik gambar hero Malaya yang sorang ni, ligat benor!




 Kejakunan terserlah. Bukan anak je, mak pun sama


 Suka tengok gambar ni. Iman nampak sungguh terhuja


 Awas lo!



 Hamik ko, siap duduk lagi nengok pish! Puas hati bawak si kecit nih




 Pinecone Fish..pelik rupa ikan nih. Cam nenas ade gak..huhuhu



 Razor Fish...goli den!!!

 


 Kalau la ade akuarium secantik ni kat rumah..tenang je rasa jiwa


Hero Malaya kecitku keletihan..hohoho. Dalam kreta terus zzzzz sampai ke rumah!

1 comments:

luvly_heart said...

fuhyooh!! layout baru tuu... comey comey comey.. ;)

Post a Comment