Sunday, May 29, 2011

NAIMAN di Hari Himpunan Sejuta Belia 2011

Pagi tadi aku tumpang si Iman kat umah Mek Elly, mintak bibik jagakan jap. Habis je nasyid, berpulun aku balik ke umah. Udahle semalam seharian tinggalkan hero2 Malaya aku dengan bapak hero. Dari awal pagi sampai pukul 6 petang der. Ntah apela bapak hero bagi makan kat hero2 Malaya aku tu.  Hari ni pulak pukul 1 baru sudah majlis. Dekat pukul 2 jugak la aku sampai ke rumah. Kerana nak mengambil hati bapak hero yang dah ditinggalkan seharian setengah menjadi baby sitter, so we decide untuk keluar makan since bapak hero pun berpuasa sepagi dan setengahari tu. Plan asal nak makan kat IKEA. Walaupun badan aku letih2, tapi demi keluarga aku gagahkan jugak (kalo dapat bantal ni sodap ni membuta!) Sekali dah lepas 1Utama, simpang nak masuk ke IKEA, tu dia...bersusun kereta. Tak jadi makan sana, tukar plan makan kat RASA, Alamanda. Menu biasa2 je. Aku baham nasik campur, Mr.Peja ngan Naim blasah Chicken Chop with Cheese. Harap mahap, gambor tak sempat snap sebab lapau bebenor. Dapat makan tengahari merangkap brekpes merangkap dinner pada jam 5 petang wokey!!


Lepas mentekedarah sepuasnya, aku ngajak Mr.Peja gi kat Perhimpunan Hari Belia kat depan opis aku tu. Mr.Peja standard la, kalau kat tempat ramai orang berhempet2 ni takdenye nak pegi. Aku pun ape lagi, guna arr kuasa pujuk rayu menggoda bagai...muakakaka. Hasilnya..?? Memang berhasil uolls!! Tapi masa tu pun dah pukul 6 petang. Kalo tengahari tadi takde maknanya aku nak membasahkan ketiak segala kat situ. Jomla singgah jap, kata Mr.Peja! Hau hau hau. Suka mak!!

Destinasi pertama, jom naik heli!!!


Terhuja betul nengok si Naim konon2 dapat bawak heli. Duduk kat pilot seat lagi!


Naim tak bagi can langsung Pak Aji tu nak skodeng. Muakakaka


Tabik hormat, Tuan!!!


Huhuhu, NAIMAN
 
Sila beri laluan, ASP Iman nak jalan nih!


BEST UMMI!! Naim suka naik ni. Syahdu aku dengor Naim sebut berkali2 suka, best! Nampak nau semalam ko boring duduk ngan abah kau ye.



Peace uolls!


Aku memang suka gi kat tempat ni. Best woo tengok abang2 Ashkar punya barang pameran. Ko nak cakap aku jakun pun silakan. Memang aku jakun nengok kreta kebal ni. Ko ade nampak kreta kebal hari2 atas jalan? Ade? Sape yang tak ngaku jakun tu yang jakun sebenarnya. Muakaka




...dan gambar yang paling aku suka...

*

*

*

*drumm roll*

*
*

*
TADAA...NaIman di atas kereta perang!

0 comments:

Post a Comment