Monday, May 2, 2011

Panadol

Alkesah ari Jumaat lepas, si Naim ulang-ulang kali sebut nak Panadol, nak Panadol. Apsal plak hero Malaya aku yang sorang ni, tetiba je mintak Panadol. Ko sakit ke ape nak oi. Risau gak. Aku nak belek katalog Cosway pun tak aman.

Naim: Ummi, Naim nak Panadol
Aku: Aik?? Panadol..?? Kenapa bang..? Abang sakit ke?
Naim: Bukanla..Naim tak sakit. Naim nak Panadol je. Nak buat main2.
Aku: Lor, buat main pulak..?? (aku dah syak dah, ni bukan mintak Paracetamol ni)
Naim: Iye, boleh buat burger...buat karipap
Aku: Ce tunjuk camne rupa Panadol tu
Naim: Ni ha...(ambik katalog Cosway, belek2 pastu tunjuk Panadol tu kat aku)
Aku: (Tahan gelak) Owh..ini PLAYDOUGH la Naim, bukan Panadol.

Hadoi...



2 comments:

Nurul aziyana said...

hahaahha lawok ah anok mu ni dee..

Cik Mek said...

Muakakaka..tahan gelak aku sampai sakit perut. Dia sokmo pelikkan dari orang. Aritu royak kasut bocor. Huhu

Post a Comment