Wednesday, May 4, 2011

KFC Egg Tart

Wohooo...aku memang sudah jatuh chenta sama ini dessert! Hmm, kalau lain2 makanan KeyHepSi sekadar biasa2 je kat tekak aku, tapi Egg Tart ini telah benar2 membuatkan aku hampir tiap-tiap hari jengahkan muka kat kaunter KeyHepSi. Nasib baik rumah tak betul2 sbelah KeyHepSi. Kalau tak kompem 2 jam skali jalan kaki singgah gi beli. Kulit tartnya  uolls, sungguh rapuh! Intinya pulak...pergh!!! Lemak-lemak manis gitulah kekdahnya. Akan kupulun makan selagi tak jemu. Dah jemu esok, mesti pandang pun tak lalu...kan? Apapun, layankan gambornya ye.





Jemput sekalian...jemput tengok dan telan air liur je la..huhu 
(nahas kalau ade Mak Yong yang nyinggah blog aku ni. Abehla laki korang kene seret masuk KeyHepSi jap lagi. Muakakaka)

2 comments:

Cik E said...

sedap eh?nk try la..cm sedap je gmbo nye..

Cik Mek said...

SEDAP Cik E..ce cuba..ce cuba..pahtu kabo kat kita ye..?

Post a Comment