Monday, April 4, 2011

Kapur barus

Malam tadi Mr.Peja bukak rahsia kat aku. Alor, bukan pengakuan tulus ikhlas ke mende..tapi cerita hantu uolls!! Dia kata, ari Sabtu baru2 ni, tengah syiok dia melayan game puaka (poker) dia tu kat living hall, tetiba dia terbau kapur barus. Kau taukan kapur barus tu ape? Yang orang buat mandi jenazah. Udahle time tu dah pukul 12.30 tengah malam!! Huhu..bila dia cerita, aku cuak gak! Ape kes ni..dah stay 7 tahun kat umah ni baru malam tu ke nak terbau kapur barus bagai..? Owh tidak!! Dah le baru melayan cerita Penanggal kat Astro Ria. Seram sejuk jugak le dengar dia cerita. Mr.Peja kata, bila terbau benda tu..terus dia naik atas. Masa kat tangga tu lagi kuat baunya!! Bila sampai dalam bilik, pun masih terbau! Huhuhu..'mende' tu duk berlegar kat bilik n ruangan tangga kitaorang ke..? Gullp..!!Seram..seram..

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


Ape kaitan plak sanitary pad ni ngan citer Mr.Peja ek? Haa...Ko sakit jiwa tak..?? Geram aku!! Seb baik tak meroyan! Aku punyerla serius..siap brenti dulu lipat kain nak dengar cerita hantu Mr.Peja. Rupa2nya mende ni yang dia duk tercium?? Pad herba aku ni!! Hangin aku!! Memangla kat tangga makin kuat laling oii, kan ke aku letak kat tangga sketul!! Kat bilik pun ade gak! Ai, ade nak kene gletek ngan aku ni!

0 comments:

Post a Comment