Saturday, April 2, 2011

Mengalirnya laju seperti air yang deras

Puitis tak bunyik tajuk entri kali ni..? Huhu..memang mengalir laju uolls!! Skali bukak zaazzz, nipis je rasa. Dua kali bukak hampir2 licin!!! Bila dah hampir2 licin tu barulah aku tersedar dan kembali berpijak di bumi yang nyata. Lor..duit aku dalam purse banyak ni je ke lagi..?? Ish..ish..ish...Hari ni ada jualan Bazar Puspanita kat opis. Jom la uolls datang kat Kastam Putrajaya ni. Jualan sampai hari Jumaat ni tau! Ape lagi, dengan tak sedar dirinya aku bershopping! Ngengenge..mende2 alah ni la yang menjadi borongan aku tadi.


Bedak Pixy, sarung lengan, getah rambut n botol susu tupperware (tiada dalam gambo)


Bila dihitung2 semuanya berjumlah..ehem2.. RM58.00!! Va va va. Syabash diriku! Tu baru jualan bazar kecik kemetot! Cepat betul duit ni mengalir kan uolls. Kalau dulu-dulu RM100 tu rasanya boleh beli 1 troli penuh, tapi sekarang dapatla jenjet 2 3 lai plastik je. Hari ni jugak, vitamin2 Shaklee yang aku order dari Hadhatina through FB dah sampai! Boleh bershaklee le aku lepas ni! Banyak seh nak kene telan! Bosar2 pulak tu! Ni semua untuk banyakkan dan kasi super khasiat susu aku untuk Iman. Huhu, nak cantik and awek muda pun boley. Ko contact je Hadha tu. pasti marbeles!!! Ok, sambung keje balik.


Bosar2 eh pil yang nak kene telan ni. Mau tercekik aku dibuatnye..

0 comments:

Post a Comment