Friday, April 1, 2011

Lama tak update

Beri laluan..!! Beri laluan..!! JUSA nak berblogging ni!! Muakekeke..pergh, sorry mori la uolls, kebusyan melanda yang teramat-amat sangat minggu ni!! Uolls jangan terkujat ye. Aku jadik businesswomen minggu ni. Ari Selasa aritu aku bukak booth kat Kastam. Ari Rabu ngan Khamis aku bukak booth kat Wisma Tani pulak. Huhu, cam tak caya muka aku duk tercongok kat booth tu. Aku jual baju budak sikit-skit ngan sabun badan..

 Ni contoh sabunnya..Huhu, siap skali ngan sabut. Ha, korang tenyehla sepuas hati korang sekalian. Moga2 bercahayala badan tu. Berjam la duk lam bilik mandi lepas ni.

 Ni pulak antara baju budak yang aku jual. Huhu, gian nak memborong baju anak pompuan tak dapat2 lagi, ha..aku borong pastu aku jual kat korang semua..hehe

Huhu..Tak sempat aku nak update. Ditambah-tambah lagi ngan broadband yang meroyan tu kan. Lagi tak kuasala aku nak bercerita di alam maya ni. Banyak story aku  nak share ngan korang semua. Of cause la nak update pasal makan!! Huhu. Baru aku tahu kat umah aku ni ade kedai makan siam yang superb!! Dia punya tomyam..perggh!!! Wa cakap sama lu..mengancam sehh!! Ni time bercerita ni dah kecur liur dah! Duk bayang dia punya masam2 tomyam tu. Aku suka sangat! Dia punya tomyam takla pedas benau sebab Naim boleh makan. Memang cukup rasa la. Siap tonggeng pinggan lagi hirup kuah! Pastu kita orang punya menu favorite ialah kerabu special! Memang special abihla! Sllrrppp!! (Telan liur sket!) Dalam kerabu tu ade sayur2 berdaun yang digoreng celup tepung. Pastu ade udang, sotong and ayam yang digaul hingga sebati bersama bahan2 perasa yang lain. Sllrrppp!! (Telan liur lagi!!) Gambor nanti aku tepek kemdian eh? Saje nak buat korang sakit hati. Haha..maklumla, kan dah lama kita tak bergurau senda di alam maya ini. Huhu, geli mak!

0 comments:

Post a Comment