Friday, April 8, 2011

Laici Susu Ais

Harini aku terlebih rajin, jadi apa lagi..pulun update blog la! Bukan ape nyah, kalau kat umah tu line broadband CELCOM macam WATERPARK and PUKiMON!!! So, tu pasal aku bantai update kat opis je. Semestinya aku taram n pulun abes2an update blog apabila semua urusan tugas2 hakiki selesai ye! Boss, taun ni saya dapat APC eh?? Hauhauhau. Cita2!!! Wonggeh, berbalik kepada tajuk entry, aku mula ketagih air ni bila diperkenalkan oleh Cik DeBab Darknesz, adikku yang gediks ni time aku balik kampung aritu. Sekali rasa cam gian seh!! Last2, dah tak larat nak beli kat kedai, aku try buat sendiri, dan eksperimenku menjadi!! Hoyeh!! Hoyeh!! Senang je nak buat. 

Bahan2 yang ko perlu ada ialah:
 * Laici
* Susu pekat manis
* Susu Cair
* Air Masak
* Ais

Cara2nya:
* Tuangkan sedikit air laici ke dalam cawan
* Buh skit susu pekat (sesuka selera korang)
* Buh sikit susu cair (sesedap pasa korang)
* Buh air masak sket
* Buh ais sebanyak mana korang nak

SIAP! Selamat mencuba!

 tadaa!!!

0 comments:

Post a Comment