Friday, April 15, 2011

Rak Thai

Amende Rak Thai tu? Maksud dalam Bahasa Melayu aku pun tak tahu. Yang aku tahu Rak Thai ni kedai makan kat Mid Valley. Kita orang gi sini dah lama dah. Bulan Februari aritu. Baru arini sempat nak tepek. Nanti lepas entri ni aku tepek yang latest punya projek jom makan wonggeh? Tungguu... Sorryla ye kalau cerita dah suam2 kuku baru aku tepek. Kekangan masa uolls! Hari tu Mr.Peja la, tetiba je datang kelaparan. Pastu ajak makan lak sikit punyer jauh! Aku kan mam besor. Ngikutkan ajer. Kalo banyak bangkang, nanti dia tak bagi aku makan macam mana? Aku telepon talian nur bang! 15999! Jauh2 pun takpe sebab esoknya ari Sabtu. Kalo malam minggu memang panjang ajer langkahnye! Layankan aje gambau2 ni ye.


Semua hiasan haruslah bertemakan Thailand. Barulah ngam ngan nama kedai




Agak2 payah nau nak cari sos siam, korang beli je kat sini. Macam2 ada




Kita worang ambik set for 2. Just nice untuk kami satu family. 
Tapi aku add nasi mangga untuk Naim

 Set of 2 ada 5 item

 Budak kelaparan!


 Bapak budak yang kelaparan, and si kecik yang over the kelaparan!


 Dua orang budak yang berkerut muka menahan lapar bersama Ummi yang always pose gedik!


 Iman & Naim


 Seafood Phad Thai a.k.a Kuey Tiaw Goreng ala Thai la kut. Superb!! SEDAP!


 Seafood Pineapple Fried Rice...pun sedap!!


 Crab stick, Pandan chicken, keropok n jemput2 ala Thai kut..


 Mango rice..pun sedap weii!!!

 SOMTAM!! Marbeles!

 Budak kenyang yang konon2 lapor sebab gigit straw

S E K I A N

0 comments:

Post a Comment