Wednesday, April 20, 2011

Malam yang indah!

Muakekeke...indah??? Ade buat apa2 projek?? Haha..ada!! Ada!! Projek masak memasak!! Hoyeh! Hoyeh! Ko ingat aku meroyan nak cerita mende2 lucah dalam blog aku ni?? Lucah2, bab biru2 bior aku ngan Mr.Peja je yang tahu! Muakekekeke. Smalam memandangkan aku tak OT dan boleh balik cepat so weolls makan kat umah je. Sape masak?? Mestila Chef Peja yang turun padang. Aku jadi assistant chef je. Tolong kopekkan bawang, sediakan bahan..semua keje2 berat tu aku yang buat. Mr.Peja cuma campak-campakkan aje bahan2 itu ke dalam kuali! Beratkan tugas assistant chef ni! Owh ya, ada satu menu hasil dari air tanganku iaitu ikan bakor! Huhu..Menu kami smalam ialah:


lala masak itam (masak sos tiram sbenarnya)


baby kailan garlic (ni kes terliur kat Restoran Chan itu ari la)


ikan bakor sumbat belacan (yang ni je aku buat)


Dan saat2 paling indah ialah bila semua lauk pauk yang dimasak habis licin dikerjakan oleh kami2 yang bagai piranha ni! Huhu..murah rezeki.


p/s: yang paling aku suka ialah lala masak itam! Sedap weii..nanti aku mintak resepi ngan Chef Peja k?

S E K I A N

0 comments:

Post a Comment